E-post
Om ditt företag har tillgång till Semita Systems AB’s supporttjänst är snabbaste vägen till support att skicka e-post till erhållen e-postadress. Ditt supportärende tas om hand av tillgänglig supporttekniker som garanterar dig snabb återkoppling.
Vänligen observera att alla andra kontaktvägar än e-post enligt ovan riskerar att fördröja återkopplingen till dig då dessa måste hanteras manuellt av mottagaren som kanske inte är tillgänglig eller i tjänst när hjälpen behövs som bäst.
Fjärrstyrning
Om ditt företag har tillgång till Semita Systems AB’s supporttjänst finns redan vårt serviceverktyg installerat på din dator inklusive möjlighet till fjärrstyrning. I och med att vi tack vare serviceverktyget kan se vad det är för specifikation på datorn, aktuell status på minne/hårddiskar och uppdateringar, att den är konfigurerad av oss enligt standardiserat upplägg sedan tidigare och att det via serviceverktyget finns möjlighet till fjärrstyrning så tillhandahålls prioriterad support till ett lägre timpris och med kortare debiteringsintervall än om du väljer att stå utan denna tjänst.
Om ditt företag inte har tillgång till Semita Systems AB’s supporttjänst sedan tidigare och önskar hjälp, vänligen klicka på nedanstående länk för att ladda ner vårt serviceverktyg som möjliggör fjärrstyrning av din dator. Debitering sker per påbörjad månad enligt gällande prislista så länge som serviceverktyget är installerat.
På plats
I händelse av att det inte räcker med fjärrstyrning för att lösa ditt problem kommer vi ut till dig på plats på avtalad tid för att ge dig bästa möjliga hjälp.